הפריצה החמורה לבית ראש הממשלה; "אירוע אלים"

    אבי בלום No Comments on הפריצה החמורה לבית ראש הממשלה; "אירוע אלים"

    שלמה הרנוי, לשעבר ראש האגף לאבטחת אישים בשב"כ לאבי בלום במהדורה המרכזית: "כבר בשנת 96 הייתה הפגנת עולים מאתיופיה שפרצו שני מעגלי אבטחה של המשטרה. יתכן שהמחאה תתגבר והמשטרה צריכה להיערך בהתאם. השב"כ ערוך דרך קבע לאיום כזה"

    Police clash with demonstrators during a an anti-government protest outside the Prime Minister's official residence in Jerusalemon April 2, 2024. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** ירושלים עצרת כנסת בית ראש הממשלה הפגנה צעדה מלחמה חרבות ברזל נגד הממשלה מפגינים צילום: חיים גולדברג/פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    שלמה הר נוי, לשעבר ראש האגף לאבטחת אישים בשב"כ, בראיון לאבי בלום במהדורה המרכזית (רביעי), על פריצת מעגלי האבטחה סביב בית ראש הממשלה אמש: "היו כבר בשנת 96 הפגנת עולים מאתיופיה שפרצו שני מעגלי אבטחה של המשטרה. המשטרה אחראית על הסדר הציבורי. השב"כ אחראי על חיי המאובטח. לא הייתה סכנה למאובטח. זה אירוע אלים. הגעתו של ראש השב"כ הייתה חשובה".

    "יתכן שהמחאה תתגבר והמשטרה צריכה להיערך בהתאם. השב"כ ערוך דרך קבע לאיום כזה", הוסיף הר נוי. "השב"כ הוא גוף ממלכתי. לא משנה לו אם זה חרדים או משפחות חטופים. במשך 40 שנה הפיגועים האלימים התרחשו מקרב הימין הקיצוני ולא משמאל. כמובן שלא נאפשר פריצה ולא משנה במי מדובר".



    0 תגובות